Kraj

Producent promuje piwo Żubr w kontekście ochrony przyrody

Tania marka KP ma nabrać charakteru.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fcge362WzAcU%22%7D
Kompania Piwowarska (KP), największy producent piwa w kraju, zdecydowała się na kampanię reklamującą swoją największą obok Tyskiego markę piwa Żubr w kontekście ochrony przyrody. Najpierw sylwetki chronionych gatunków takich jak: wilk, ryś i sóweczka pojawiły się na etykietach tego piwa, a teraz także w spotach reklamowych. To nawiązanie do współpracy KP z organizacją zajmującą się ochroną przyrody WWF Polska, której producent piwa zobowiązał się przekazać 1 mln zł na ochronę tych zwierząt i ich siedlisk.

Producent promuje piwo Żubr w kontekście ochrony przyrody
Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie. Kreację reklam opracowała agencja PZL. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski, a wyprodukowało go studio OTO Film, zaś postprodukcją zajęło się studio Platige Image. Za działania w internecie, PR oraz współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Nowe opakowania z wilkiem, rysiem i sóweczką przygotowało studio BNA, a za produkcję puszek odpowiada Canpack. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.