Kraj

Reklama

Marketing

Provident z "góralską" kampanią

Realizacja: Mullen Lowe i OMD.

Największa w kraju firma pożyczkowa Provident Polska rusza z nową odsłoną swojej kampanii, tym razem w góralskiej odsłonie. Oprócz komunikacji benefitów oferty produktowej firma podkreśla także multikanałowość – klienci mogą skorzystać z pożyczki przez telefon, internet lub poprzez kontakt z jej przedstawicielem.

  • Provident Polska już od 25 lat wspiera plany Polaków. W najnowszej odsłonie kampanii chcieliśmy uczcić nasz polski jubileusz, stąd nawiązanie do klimatu Podhala. Po raz kolejny w reklamie pojawiło się także trio muzyków, którzy przedstawili naszą ofertę w śpiewający sposób, świetnie odnajdując się w góralskim stylu muzycznym – opisuje Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych w Provident Polska.

Reklama została przygotowana w trzech wersjach – w formie 30-sekundowego spotu, a także dwóch 15-sekundowych.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullen Lowe, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.