Kraj

Przed "Majką" i "Ojcem Mateuszem"

Województwo świętokrzyskie rozpoczęło kampanię w kilku stacjach TV.

Wystartowała tegoroczna kampania telewizyjna woj. świętokrzyskiego odbywająca się jednocześnie na kilku antenach.

Kampania w TVN i TVN24 potrwa do początku maja. Spoty Świętokrzyskiego będzie można zobaczyć m.in. przy serialach „Majka” i „Usta, usta” oraz show „You can dance”. Natomiast w TVP1 billboard sponsorski pojawi się przed każdym odcinkiem „Ojca Mateusza”, czyli w czwartki o godz. 20.25 i niedziele o godz. 17.20. W sumie zaplanowano ponad 40 emisji 8-sekundowego materiału (pierwsza emisja w czwartek 22 kwietnia), którego lektorem jest Bartosz Bogucki z Kielc, zwycięzca konkursu organizowanego przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego i Polskie Radio Kielce.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy Innovations.

Równolegle ze startem kampanii sponsoringowej Świętokrzyskiego 22 kwietnia premierę będzie miała odświeżona czołówka serialu “Ojciec Mateusz”. Widzowie zobaczą nie tylko Sandomierz, dotychczasowe miejsce akcji serialu, lecz także inne miasta woj. świętokrzyskiego. Plansze prezentujące Kielce, Bałtów, Opatów będą pojawiać się zamiennie przed kolejnymi odcinkami „Ojca Mateusza”. Jest to zapowiedź realizowanych obecnie, a emitowanych jesienią odcinków kolejnej serii przygód księdza, których plenerem oprócz Sandomierza będzie kilkanaście miejscowości regionu.