Kraj

Reklama

Przestrzeń obsługuje kampanię lodów Oh! Wedla

Współpraca z tak cenioną i znaną marką jak Wedel to dla nas duże wyróżnienie – mówi Dawid Kaźmierczak. – Zwłaszcza że marka powierzyła nam komunikację lodów Oh!, stosunkowo nowego produktu w portfolio Wedla, co pozwala nam na wspólne tworzenie świadomości obecności marki w tym segmencie – mówi Dawid Kaźmierczak.

Do grona klientów agencji dołączyły lody Oh! firmy Wedel. Agencja przygotowała strategię i koncepcję kampanii. Przestrzeń wybrana została w drodze przetargu. To jeden z pierwszych projektów stworzonych w Przestrzeni w duecie z Dawidem Kaźmierczakiem, który od stycznia 2022 r. jest odpowiedzialny za wzmacnianie kompetencji digitalowych agencji i sukcesywne budowanie nowej spółki w ramach struktury.


– Współpraca z tak cenioną i znaną marką jak Wedel to dla nas duże wyróżnienie – mówi Dawid Kaźmierczak. – Zwłaszcza że marka powierzyła nam komunikację lodów Oh!, stosunkowo nowego produktu w portfolio Wedla, co pozwala nam na wspólne tworzenie świadomości obecności marki w tym segmencie. Kreatywny charakter marki lodów Oh! daje możliwość tworzenia atrakcyjnej i skutecznej komunikacji we wszystkich kanałach – powiedział Kaźmierczak.

W zakresie prac agencja opracowała strategię i koncepcję kampanii, którą przełożyła na szerokie działania online: komunikację w mediach społecznościowych oraz współpracę z influencerami. Kampania już wystartowała i potrwa do końca lipca br.