
Dawid Kaźmierczak, do niedawna social media & PR director w 180heartbeats + Jung v. Matt, w styczniu 2022 r. dołączył do zespołu agencji Przestrzeń, gdzie ma stworzyć nową ofertę na rynku dotyczącą kreatywnej komunikacji w kanałach social media & digital.
Jak podkreśla Kaźmierczak, chodzi o zupełnie nowy sposób myślenia o tworzeniu treści dla marek.
– Parafrazując klasyka: najlepszy kontent nie wygląda jak reklama, nikt nie chce konsumować nachalnych komercyjnych treści w internecie. Kontent, nie reklama – właśnie to coraz częściej słyszymy od klientów. Jednak, aby tworzyć treści w inny sposób niż “tradycyjną” reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem – mówi Kaźmierczak.
To znaczące wzmocnienie kompetencji zarządczych i kreatywnych w tym zakresie w strukturach Przestrzeni. Kaźmierczak był liderem projektów social media & PR m.in. dla Zalando, Burger Kinga, BNP Paribas, wcześniej w McCann dla Mastercarda oraz Storytel. W 2021 r. współtworzone przez niego kampanie zostały nagrodzone
dwiema z trzech nagród Best of Facebook, 8 mieczami KTR, nominacją na Cannes Lions oraz międzynarodową nagrodą Webby Awards.
Dawid Kaźmierczak jest członkiem kapituły Papaya Young Directors oraz pomysłodawcą i współtwórcą kategorii Vertical Stories. W 2021 r. wraz z newonce.radio stworzył audycje #ADventures, w której rozmawia z przedstawicielami branży kreatywnej.
Agencja Przestrzeń istnieje od ponad 3,5 roku. Wśród klientów ma takie marki jak: Decathlon, Nestle, PepsiCo czy Johnson & Johnson. Wzmacnianie kompetencji digitalowych jest kolejnym (po m.in. stworzeniu własnego studia brandingowego Wyraz) krokiem w tworzeniu szerokiej, holistycznej oferty dla klientów i realizowaniu ambicji Agencji, by być głównym, strategicznym partnerem dla biznesu.