Kraj

Przetargi

Top news

Przetarg reklamowy Totalizatora Sportowego

Termin składania ofert: do końca lutego; wadium: 10 tys. zł.

Totalizator Sportowy (TS), państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach m.in. pod marką Lotto, rozpisał przetarg na wybór agencji reklamowych do obsługi full service swoich marek i produktów.

Ich zadaniem będzie przygotowywanie długofalowej strategii komunikacji wszystkich marek/produktów oraz przygotowywanie reklam ATL i BTL (reklamy telewizyjne, prasowe, outdoorowe, internetowe, BTL, scenariusze reklam telewizyjnych, kinowych itd.). Na zgłoszenia chętnych do udziału w przetargu Totalizator czeka do 28 lutego. 70% oceny ofert w przetargu będzie stanowić ocena koncepcji kreatywnych, 20% – cena, a 10% – doświadczenie agencji. Firma wybierze nie więcej niż sześć agencji, z którymi podpisze dwuletnie tzw. umowy ramowe, z możliwością przedłużenia o rok.