Zajmie się obsługą 360 marki oraz nadzorem strategiczno-kreatywnym nad wszystkimi działaniami komunikacyjnymi w mediach.
Zakres współpracy uwzględnia działania Google Ads, Facebook Ads, e-mail marketing, a także programmatic w oparciu o kreacje data-driven.
Dotyczył obsługi ATL, BTL oraz digital banku.
Wniesienie wadium nie jest wymagane. Oferty można składać do 16 kwietnia br.
Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 50 tys. zł.
Aplikacja mobilna jest kolejnym krokiem związanym z procesem digitalizacji podejmowanym przez Superligę.
Umowa dotyczy wszystkich działań komunikacyjnych marki.
Agencja wygrała przetarg na projekt "Recepta na sukces".
Agencja przygotuje działania ATL i digital dla pierwszej oryginalnej produkcji BBC Brit realizowanej w Polsce.
Oferta Value Media była jedyną złożoną w tym postępowaniu.
Agencja zajmie się m.in. stworzeniem strategii komunikacji na najbliższy rok.
Agencja zajmie się komunikacją korporacyjną.
Umowa została podpisana na minimum rok.
Kontrakt ma obowiązywać dwa lata. Agencja przygotuje szeroką kampanię wizerunkową.
Przyczyną jest wada dokumentu formularza gwarancji zakupowych.
Przewidywany budżet to 962 tys. zł.
Agencja zajmie się głównie strategią i koncepcjami kreatywnymi w obszarze digital oraz opracowaniem komunikacji w social mediach.
Wsparciem będzie też SalesTube. Umowa została podpisana na dwa lata.
Agencja zajmie się obsługą marki we wszystkich kanałach komunikacji.
Od pięciu lat obsługą mediową tego klienta zajmuje się Starcom (Publicis Media).
Obszar działań obejmuje głównie ATL (TV, radio i OOH), digital oraz media społecznościowe.
Firma wydaje rocznie na media płatne 500 mln funtów. Klienta straci Carat.
Pierwsza kampania obejmuje TV i internet.
Wartość budżetu to ponad 433 tys. zł.
Do tej pory był to klient Initiative.
Wznowienie przetargu możliwe będzie w kwietniu lub maju br.
Zwycięska agencja przez dwa lata będzie prowadzić komunikację spółki w social mediach.
Do tej pory za obsługę mediową tej firmy w Polsce odpowiadał dom mediowy OMD.
Agencja zajmie się m.in. realizacją badań wewnętrznych dotyczących komunikacji i zaangażowania pracowników.
Ruszył przetarg na działania w mediach społecznościowych.
Działania agencji obejmują strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów, głównie offline.
Agencja z Grupy S/F nawiązuje współpracę z Dr. Oetkerem.
Agencja odpowiada między innymi za przygotowanie kompleksowej strategii komunikacji, rebranding marki oraz bieżącą obsługę działań public relations.
To efekt przetargu, który dotyczył rynków europejskich.