Kraj

Przychody Socializera w górę o 130 proc.

Jednostkowe przychody spółek w grupie dały łącznie ok. 12 mln zł netto.

Grupa kapitałowa Socializer, w skład której wchodzą także agencje Brandkarma i Lubię To, opublikowała prognozę wyników finansowych za rok obrotowy 2012. Szacowane skonsolidowane przychody netto grupy wyniosły 9,7 mln zł, jednostkowe spółek w grupie dały zaś łącznie ok. 12 mln zł netto, co oznacza 118 proc. wzrostu w stosunku do roku poprzedniego.

Szacowane przychody netto agencji Socializer SA wraz z 10K Media Sp. z o.o., która działa pod marką Brandkarma, wyniosły ok. 8 mln zł netto. Agencja Lubię To, prowadząca działalność w ramach spółki M2.0 Sp. z o.o., wygenerowała w 2012 roku szacunkowy przychód na poziomie ok. 4 mln zł netto.

Przychody Socializer SA wzrosły o 130 proc. w stosunku do 2011 roku, agencji Lubię To – 75 proc. Agencja Socializer SA podwoiła zatrudnienie. Cała grupa kapitałowa na koniec roku 2012 zatrudniała ok. 90 osób.