Kraj

Reklama

Przysnacki z kampanią ASMR

Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością projektu ASMR, w tym nad działaniami niestandardowymi, odpowiada agencja GoldenSubmarine.

Marka przekąsek słonych Przysnacki, należąca do firmy Intersnack Poland, ruszyła z kampanią digitalową,
skupiającą się na wrażeniach sensorycznych. Akcja stanowi kolejną odsłonę kampanii “Chrupać wolno”. Nowa kampania Przysnacków wykorzystuje mechanizm ASMR – samoistnej odpowiedzi meridianów czuciowych. Działania realizowane są przez markę we współpracy z czołową polską influencerką ze świata ASMR – “Szepczącą w sieci” Martyną Maj.

Akcja potrwa do końca lutego i stanowi kontynuację kampanii “Chrupać wolno” autorstwa agencji PZL. Za koncepcję, realizację i nadzór merytoryczny nad całością projektu ASMR, w tym nad działaniami niestandardowymi, odpowiada
agencja GoldenSubmarine. Wideo nagrało i wyprodukowało studio Brown Sugar. Za koordynację współpracy z influencerami na TikToku oraz za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja Zenith.