Kraj

"Przystanek Bieszczady 3" pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.

"Przystanek Bieszczady 3" pierwszym polskim programem wykorzystującym w promocji Facebook Camera Effects
“Przystanek Bieszczady 3” to pierwszy polski format telewizyjny promowany na bazie możliwości technologicznych narzędzia Facebook Camera. Efekt rozszerzonej rzeczywistości stworzony został w oprogramowaniu udostępnionym przez AR Studio Facebooka. Jak podają autorzy tego rozwiązania, to prawdopodobnie pierwsza na świecie realizacja efektu AR w FB Messenger, umożliwiającego sterowanie przez użytkownika modelem 3D. Model drzewa twarzy, która jest znakiem rozpoznawczym programu, reaguje na ruchy głowy, oczu i mimikę twarzy użytkownika oraz ma zaszytą animację, uruchamiającą się w momencie wykonania konkretnej akcji przez użytkownika.

Widzowie “Przystanku Bieszczady” mogą znaleźć efekt AR i rozpocząć zabawę na fanpage’u Discovery Channel Polska oraz w bocie FB Messenger programu “Przystanek Bieszczady Sezon 3”.

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.