Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) przyjęło do swojego grona 16 nowych członków. Organizacja skupia obecnie 137 profesjonalistów zajmujących się problematyką badawczą. W marcu br. do PTBRiO dołączyli: Katarzyna Natasza Aleksy (EEI Market Research), Tomasz Bartnik (Stratosfera), Magdalena Chojnowska (Bertelsmann Media), Marcin Chrobot (Martin & Jacob), Dorota Cudna-Sławińska (Pentor Instytut Badania Opinii i Rynku), Michał Kociankowski (IQS and Quant Group), Joanna Konieczna (Instytut Socjologii UW), Rafał Krzysztof Ohme (Laboratorium Komunikacji i Reklamy), Artur Nierychlewski (Ipsos), Robert Wojciech Piotrowicz (Pentor Instytut Badania Opinii i Rynku), Adam Polasz (Polska Telefonia Cyfrowa), Agata Polasz (ARC Rynek i Opinia), Joanna Przychodzeń (Grupa Euro RSCG), Krzysztof Siekierski (Pentor Instytut Badania Opinii i Rynku), Renata Szopa-Milde (The Nut Company Felix Polska) i Patrycja Tomczyk (US Pharmacia). Jednocześnie towarzystwo zaplanowało najbliższe spotkania szkoleniowe. W kwietniu br. odbędą się szkolenia na temat “Testy produktów – wybór odpowiedniej metodologii i interpretacja wyników”, które poprowadzą Anna Karczmarczuk i Artur Czajka z Case Consumer Attitudes & Social Enquiry, oraz “Badania rynku usług finansowych”, za które odpowiedzialni są Jan Garlicki i Artur Noga-Bogomilski z CBM Indicator. (JP)
Kraj
Polska Telefonia Cyfrowa
ARC Rynek i Opinia
IQS & Quant Group
Bertelsmann Media
Ipsos
US Pharmacia
Garlicki Jan
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
CBM Indicator
Grupa Euro RSCG
Stratosfera
Martin & Jacob
Ohme Rafał Krzysztof
Bartnik Tomasz
Chrobot Marcin
Nierychlewski Artur
EEI Market Research
Aleksy Katarzyna Natasza
Magdalena Chojnowska
Cudna-Sławińska Dorota
Kociankowski Michał
Konieczna Joanna
Piotrowicz Robert Wojciech
Polasz Adam
Polasz Agata
Przychodzeń Joanna
Siekierski Krzysztof
Szopa-Milde Renata
Tomczyk Patrycja
Karczmarczuk Anna
Czajka Artur
Noga-Bogomilski Artur
Pentor Instytut Badania Opinii i Rynku
Laboratorium Komunikacji i Reklamy
The Nut Company Felix Polska
Case Consumer Attitudes & Social Enquiry