Kraj

PTC podpisała kontrakt z D'Arcy na czas nieokreślony

Sygnalizowane w piątkowym wydaniu DS "MiMP" rozstrzygnięcie przetargu na budżet reklamowy Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci telefonii komórkowej Era,...

Sygnalizowane w piątkowym wydaniu DS “MiMP” rozstrzygnięcie przetargu na budżet reklamowy Polskiej Telefonii Cyfrowej (PTC), operatora sieci telefonii komórkowej Era, zostało oficjalnie potwierdzone przez Jolantę Cholewińską, rzecznika prasowego PTC. Trwający ponad cztery miesiące przetarg na obsługę reklamową marek Era Moja (taryfy abonamentowe dla klientów indywidualnych) i Tak Tak (prepaid) od strony strategii i kreacji przypadł ponownie agencji reklamowej D’Arcy, która obsługiwała je przez ostatnie sześć lat. Do przeglądu agencji reklamowych, oprócz D’Arcy, zostały zaproszone: Ad Fabrika FCB, Corporate Profiles DDB Group, TBWAHager, Lowe Lintas GGK, McCann-Erickson Polska, Saatchi & Saatchi, PZL i Scholz & Friends Warszawa. Kilka agencji, mimo zaproszenia, w tym Corporate Profiles DDB Group i McCann-Erickson Polska, nie zdecydowało się na przystąpienie do przetargu. Do ostatniego etapu procedury przetargowej zakwalifikowały się dwie agencje: D’Arcy i Lowe Lintas GGK. Informacje o wysokości budżetu przeznaczonego na strategię i kreację na 2002 r. nie zostały ujawnione. W ramach planowania i zakupu mediów dla marek Era Moja i Tak Tak PTC nadal będzie współpracować z domem mediowym MediaVest. Zmianie nie ulega także obsługa marki Era Biznes, gdzie za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MindShare Polska. Dotychczas umowa pomiędzy PTC a D’Arcy była zawsze odnawiana co rok, potem przedłużana na rok kolejny, a po każdych kolejnych dwóch latach ogłaszany był przegląd agencyjny. Tym razem, jak poinformowal Neil Selby, dyrektor generalny D’Arcy, umowa została podpisana na czas nieokreślony. (AMS)