Zagranica

Public Health England rusza z kampanią przeciwko paleniu

Startuje noworoczna kampania warta milion funtów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9FTrj-Ny27k%22%7D
Na Wyspach wystartowała rozległa, wielokanałowa kampania warta milion funtów organizowana co roku przez Public Health England. Kampania społeczna ma uświadamiać, jakie spustoszenie w organizmie czyni palenie. Spot skupia się na ekspozycji przepływu substancji toksycznych w żyłach palacza.
Za kreację odpowiada agencja M&C Saatchi. W ramach kampanii rusza również zintegrowany program Smokefree, który obejmuje m. in. infolinię i telefoniczną pomoc, wsparcie psychologiczne. Dostępna będzie również specjalna aplikacja. Strona internetowa The Smokefree sugeruje również, że e-papierosy mogą częściowo pomóc w odzwyczajeniu się od palenia. 

W działaniach społecznych biorą również udział znane osoby – m. in. dziennikarze BBC, Hilary Devey, która stworzyła dokument obrazujący zniszczenia w organizmie pod wpływem palenia.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada MEC. Za działania o charakterze PR odpowiada Freuds. Za kreację działań cyfrowych oraz działania w mediach społecznościowych koordynuje 23Red.

(Campaign)