Zagranica

Reklama

Marketing

Publicis Groupe CEE rozpoczyna kampanię na rzecz równości płci

Kampania ma otwierać dyskusję "Dlaczego równe szanse to za mało".

Publicis Groupe Central & Eastern Europe (CEE) ogłasza rozpoczęcie wspólnie z fundacją International Women’s Day działań pod hasłem #EmbraceEquity. Trzyetapowa inicjatywa będzie realizowana we wszystkich biurach Publicis Groupe w Europie Środkowo-Wschodniej.

Kampania ma otwierać dyskusję “Dlaczego równe szanse to za mało”. W swoich działaniach Publicis Groupe CEE skupi się na tworzeniu inkluzywnej kultury pracy, w której kobiety mogą się rozwijać, a ich osiągnięcia są doceniane i celebrowane. Równolegle z inicjatywą równości płci organizacja uruchomi pierwszą serię inspirujących rozmów “Publicis Groupe CEE Lioness” na wewnętrznej platformie Marcel. Nazwa serii „Lioness” pochodzi od symbolu lwa używanego w tożsamości marki Publicis Groupe i będzie prezentować liderki z regionu Europy Środkowo-Wschodniej, celebrując ich historie i sukcesy zawodowe.