Przetargi

Publicis i WPP zajmą się budżetem reklamowym Nivei

Publicis utworzy specjalną jednostkę o nazwie One Touch.

Beiersdorf rozstrzygnął globalny przetarg reklamowy dotyczący obsługi produktów z portfolio Nivei. Na poziomie holdingów zostały wybrane Publicis i WPP. W konkursie brane pod uwagę były również Omnicom i Accenture Interactive.

Publicis zajmie się większością brandów Nivei  produktami dla kobiet i mężczyzn pod prysznic, produktami do pielęgnacji skóry i dezodorantami, podczas gdy WPP będzie odpowiadać za komunikację marki Hansaplast i kremu ​​Eucerin. Publicis utworzy specjalną jednostkę o nazwie One Touch, która będzie działać w centrali marketera w Hamburgu.

Według rocznego raportu Statista i Beiersdorfa firma wydała 1,53 mld euro na reklamę i marketing w 2018 r.

FCB (IPG), które zrezygnowało z obsługi Nivei w lipcu br., zajmie się tym budżetem do końca 2019 r. O powodach tej decyzji informowaliśmy w MMP24.