Kraj

Publicis oddaje głos Morlińskim w nowej kampanii dla Animeksu [wideo]

Celem działań jest nadanie marce nowego wizerunku.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsayIK-mJ02U%22%7D
Agencja Publicis stworzyła pierwszą kampanię dla marki Morliny. To trzecia marka należąca do firmy Animex, której budżet reklamowy powierzono agencji Publicis.

Kampania jest realizowana w telewizji oraz internecie pod hasłem “Teraz Morlińskie mają głos”. Celem działań jest nadanie marce nowego wizerunku.


Na potrzeby kampanii powstały dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne, które są emitowane między innymi w kanałach należących do stacji TVP, Polsat i TVN.

Produkcją zajęło się studio animacji Human Ark. Reżyserem jest Wojciech Wawszczyk. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.