Francuska firma motoryzacyjna Renault zleciła agencji reklamowej Publicis Conseil przygotowanie dwóch spotów w ramach paneuropejskiej kampanii reklamowej modelu samochodów elektrycznych Zoe. Komunikują one najważniejsze, z punktu widzenia producenta, ich atrybuty. W ubiegłym roku Zoe było najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Europie – sprzedano ponad 100 tys. sztuk tego modelu, a od jego debiutu rynkowego w 2012 r. sprzedano ponad 270 tys. sztuk. I właśnie rosnącą popularnością tego modelu chwali się producent w pierwszym spocie pt. “Pościg”.
Drugi film reklamowy pt. “Opuszczenie rodzinnego gniazda” koncentruje się na kwestii, która dla wielu potencjalnych nabywców samochodów elektrycznych stanowi barierę, a mianowicie ich zasięgu – Renault przekonuje, że obecna wersja Zoe ma maksymalny zasięg do 395 km (wg norm WLTP), a także bagażnik o pojemności 338 litrów i dużo miejsca w kabinie.