Zagranica

Publicis przygotował dla Renault kampanię modelu Zoe

Dwa spoty podkreślają atrybuty elektrycznych samochodów producenta.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FzpT79_WNNkA%26ab_channel%3DRenaultFrance%22%7D
Francuska firma motoryzacyjna Renault zleciła agencji reklamowej Publicis Conseil przygotowanie dwóch spotów w ramach paneuropejskiej kampanii reklamowej modelu samochodów elektrycznych Zoe. Komunikują one najważniejsze, z punktu widzenia producenta, ich atrybuty. W ubiegłym roku Zoe było najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Europie – sprzedano ponad 100 tys. sztuk tego modelu, a od jego debiutu rynkowego w 2012 r. sprzedano ponad 270 tys. sztuk. I właśnie rosnącą popularnością tego modelu chwali się producent w pierwszym spocie pt. “Pościg”.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeI_SbgtT-cE%26ab_channel%3DPublicisConseil%22%7D
Drugi film reklamowy pt. “Opuszczenie rodzinnego gniazda” koncentruje się na kwestii, która dla wielu potencjalnych nabywców samochodów elektrycznych stanowi barierę, a mianowicie ich zasięgu – Renault przekonuje, że obecna wersja Zoe ma maksymalny zasięg do 395 km (wg norm WLTP), a także bagażnik o pojemności 338 litrów i dużo miejsca w kabinie.