
Publicis Worldwide Poland wprowadził nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną oparte na haśle „Curiosity creates growth”. Filarem zmiany jest fundamentalna wartość agencji – ciekawość, która jak czytamy w komunikacie: “pobudza kreatywność i napędza jej działania, motywuje do zadawania trudnych pytań i łączenia kropek, inspiruje do tworzenia innowacyjnych rozwiązań i kreatywnych odpowiedzi. Ciekawość jest w centrum nowego pozycjonowania i wyznacza kurs Publicis Worldwide”.
Nowemu pozycjonowaniu agencji towarzyszy zmiana identyfikacji wizualnej osadzona w popularnych trendach w designie. Łączy dwie palety kolorystyczne – ciepłych barw symbolizujących energię, emocje i witalność oraz chłodnych barw reprezentujących technologię i analitykę danych. Kluczowymi elementami identyfikacji są: sygnet z literą „P” z logo Publicis, dynamiczne, wielowymiarowe i adaptacyjne kształty oraz rotujący claim “Curiosity creates growth/brands/relationships/business i results”.