Kraj

Publicis z kolejną odsłoną kampanii Morlin [wideo]

Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human Ark: Agnieszka Dobrołowicz.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnUbLjjYbMOY%22%7D
Nowa kampania agencji Publicis dla marki Morliny (Animex) zwraca uwagę na nowy produkt w portfolio. Kreacja utrzymana w konwencji filmowej pojawi się w telewizji, kinach, internecie i w miejscach sprzedaży (POS).

Na potrzeby telewizji i kin przygotowano 30-sekundowy spot. Widzowie będą mogli
obejrzeć go m.in. w blokach reklamowych kanałów należących do stacji TVN i Polsat. Za prowadzenie fanpage’a odpowiada Publicis DWL. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human Ark: Agnieszka Dobrołowicz. Organizacją planu zdjęciowego zajęła się Film Produkcja. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Wavemaker.