Kraj

Pudelek wchodzi w produkcję wideo

Sprzedażą powierzchni w serwisie zajmie się biuro reklamy O2.

Po miesiącach przygotowań wystartował multimedialny serwis Pudelek.tv. Produkcje będą realizowane przez zespół Pudelka, ale czytelnik będzie mógł znaleźć także filmy pochodzące z zewnętrznych agencji z Polski i zagranicy. Duża część materiałów Pudelek.tv będzie dostępna bezpośrednio na stronach redakcyjnych Pudelek.pl.

W serwisie obecnie jest 5 kanałów tematycznych: pudelek news wideo (wywiady z gwiazdami polskiego show-biznesu, relacje z imprez z prowadzącą, relacje z sesji fotograficznych), shot paparazzi (relacje w stylu “no comment” z imprez i wydarzeń – krótka forma, w której montaż wideo ograniczany jest do minimum), shot styl (relacje w stylu “no comment” z pokazów mody, wywiady z projektantami, rozmowy o modzie), teledyski i trailery.

Sprzedaż reklamy w serwisie prowadzi O2, obejmuje ona tradycyjne formaty bannerowe, pre- i post-roll, sponsoring, product placement i product integration.