Kraj

"Puls Biznesu Weekend" rzadziej

Bonnier Business Polska wprowadza zmiany w weekendowym wydaniu.

Od styczniowego numeru Bonnier Business Polska zmienia format, objętość, częstotliwość i zawartość “Pulsu Biznesu Weekend”.

– Ma to na celu podniesienie atrakcyjności magazynu dla czytelników, reklamodawców i partnerów biznesowych. Jesteśmy zadowoleni z relaunchu, który dokonał się w “Pulsie Biznesu” we wrześniu, dzięki wprowadzeniu nowych sekcji adresowanych do firm i inwestorów obserwujemy stały wzrost zainteresowania dziennikiem. W październiku, pierwszym miesiącu po wprowadzeniu zmian, rozpowszechnianie płatne razem dziennika wzrosło o 17 proc. Jesteśmy przekonani, że nowości, które od stycznia zaproponujemy czytelnikom magazynu, również przypadną im do gustu. Mamy bardzo wymagającą grupę docelową i stale dbamy o to, żeby otrzymywała ona produkt najwyższej jakości. Dlatego po kilku miesiącach funkcjonowania “Pulsu Biznesu Weekend” zdecydowaliśmy się na dokonanie w nim korekt, które są odpowiedzią na uwagi czytelników – mówi Patricia Deyna, dyrektor zarządzający Bonnier Business Polska, który wydaje “Puls Biznesu Weekend”.

Od stycznia tytuł będzie ukazywał się w cyklu miesięcznym (dotąd był dwutygodnikiem), ale prawie dwukrotnie zwiększy objętość, wzbogaci się o nową tematykę i rubryki. Za odświeżony “Puls Biznesu Weekend” będą odpowiadać Karolina Guzińska, związana z “Pulsem Biznesu” od 13 lat, a przez ostatnie 4 lata odpowiedzialna za dodatek “Business Class”, oraz Michał Matys, który przez 13 lat opisywał ludzi biznesu w “Gazecie Wyborczej”, a w “Pulsie Biznesu Weekend” odpowiadał za sekcję biznesową.

“Puls Biznesu Weekend” nadal będzie się ukazywał jako dodatek dla prenumeratorów dziennika “Puls Biznesu”. Wydawca planuje zwiększenie jego zasięgu, by był jeszcze bardziej atrakcyjny dla reklamodawców.