Kraj

Puma stawia na kobiety w komunikacji reklamowej [wideo]

Autorem koncepcji oraz strategii kampanii jest agencja High&.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fa0xFgm_CK0s%22%7D
Marka Puma ruszyła z globalną kampanią “She Moves Us”, która porusza tematy kobiecej solidarności, wspólnoty i jedności. Lokalnymi bohaterkami zostały: Joanna Jędrzejczyk, Karolina Gilon oraz Carla Fernandes. Dołączyły do nich administratorki kobiecych grup na Facebooku – “Give Her A Job”, “Girls Talk PL” i “Jesteśmy codziennie fit z
Martą!”.

Autorem koncepcji oraz strategii kampanii jest agencja High&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, współpracę z talentami, a także produkcję sesji fotograficznej oraz wideo. Autorką fotografii jest Zuza Krajewska. Z kolei reżyserią spotu zajęła się Marysia Makowska, zdjęcia do materiałów wideo wykonał Mikołaj Syguda. Postprodukcję powierzono studiu Televisor. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja Teal. Dom mediowy Havas Media odpowiada za planowanie i zakup mediów.