Kraj

PZL autorem kampanii kart płatniczych Alior Banku

W realizacji projektu wsparcia udzieliło studio Frenzy wyspecjalizowane w dziedzinie e-sportowych rozgrywek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9xpir2x-NGw%26feature%3Demb_logo%22%7D
Agencja reklamowa PZL przygotowała dla Alior Banku kampanię wprowadzającą na rynek kartę płatniczą z wizerunkiem Mistrzowskiej Ashe, jednej z najpopularniejszych czempionek gry “League of Legends”. W realizacji projektu wsparcia udzieliło studio Frenzy wyspecjalizowane  w dziedzinie e-sportowych rozgrywek.

Projekt został przygotowany we współpracy z Mastercard oraz wydawcą gry, firmą Riot Games Esports. W kampanii wzięli udział: Julia “Nefthis” Wajnert, modelka i cosplayerka, która wcieliła się w rolę Ashe, oraz Filip “Testree” Mątowski, miłośnik e-sportowych zmagań, rozpoznawalny i ceniony dziennikarz oraz komentator rozgrywek. 

Kampania otworzyła nowy rozdział w działaniach Alior Banku jako sponsora tytularnego Alior Bank Ultraliga Mistrzostwa Polski League of Legends. Karta z wizerunkiem Mistrzowskiej Ashe dostępna jest dla wszystkich klientów banku. Karta umożliwia zbierania punktów RP w ramach programu Mastercard Bezcenne Chwile.