Kraj

PZL dla Googvalley [wideo]

Od strony produkcyjnej kampanię przygotowało studio postprodukcyjne Human Ark.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHMV1I4lpNLA%22%7D
Ruszyła nowa kampania reklamowa marki Goodvalley – producenta mięsa. W swych działaniach firma wykorzysta 30-sekundową reklamę telewizyjną stworzoną w technice animacji 3D. Reklama emitowana będzie na kanałach
telewizyjnych Grupy TVN oraz otrzyma wsparcie digitalowe.

W rolę bohaterów wcielili się Mirosław Zbrojewicz – Rex, oraz Joanna Trzepiecińska – Izaura. Za opracowanie strategii działań komunikacyjnych odpowiedzialna jest agencja PZL. Poza strategią komunikacji do zakresu obowiązków agencji należy również koncepcja i strategia działań digitalowych oraz kreacja kontentu w mediach społecznościowych przygotowywana we współpracy z agencją Bazgroł. Od strony produkcyjnej kampanię przygotowało studio postprodukcyjne Human Ark, udźwiękowieniem zajęło się Halo Production, a sound disignem studio Głośno.