Kraj

PZL dla Vifonu [wideo]

Producent i dystrybutor zup i dań błyskawicznych rusza z kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1bCufbft8-A%22%7D
Tan-Viet International – właściciel marki Vifon, startuje z kampanią, której głównym zadaniem jest komunikacja nowości produktowych z portfolio. Autorem kampanii jest agencja PZL, która przygotowała strategię komunikacji, kreację kampanii wideo oraz kontentu do digitalu i social media.

Od strony produkcyjnej kampanię przygotował dom F25, udźwiękowieniem zajęło się Uchostudio, za postprodukcję odpowiada studio Rio de Post, a reżyserem filmów jest Maciej Kowalczuk. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Youwillsee.