Kraj

PZL dla X-kom [wideo]

Filmy wyprodukował dom produkcyjny F25.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FUVlWoteum-U%22%7D
Marka X-kom, sieć sklepów ze sprzętem komputerowym, smartfonami i gadżetami technologicznymi, prowadzi kampanię nawiązującą do swoich 18. urodzin.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja PZL, która stworzyła trzy spoty wideo do komunikacji w
internecie (digital/social).
Filmy wyprodukował dom produkcyjny F25, postprodukcją zajęło się Rio de Post, za
udźwiękowienie odpowiada Studio Juice, a nad wszystkim czuwał reżyser Maciek Kowalczuk.