Kraj

PZL i Carat wprowadzają na rynek nowy serwis ogłoszeniowy [wideo]

Spoty telewizyjne, materiały wideo do internetu oraz sesję zdjęciową wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwklVbvF5qPk%22%7D
Rozpoczęła się kampania wprowadzająca na rynek markę Motomi – nowy serwis ogłoszeń motoryzacyjnych należący do Pixel Office. PZL jest odpowiedzialny za kompleksowe przygotowanie launchu serwisu – od strategii marki i pozycjonowania, przez strategię komunikacji, aż po stworzenie platformy komunikacji i pełną obsługę kreatywną. PZL przygotował materiały reklamowe do wszystkich kanałów komunikacji – ATL, digital (w tym media społecznościowe), oraz stale wspiera klienta w procesie zakupu mediów. Efektem kilkumiesięcznej pracy strategicznej i kreatywnej PZL z klientem jest kampania “Ogłoszenia”. Koncepcja oparta jest na wykorzystaniu zwrotów często powtarzających się w ogłoszeniach motoryzacyjnych, np. „auto żyleta, prosto z Niemiec, mało jeżdżone”, „nówka sztuka, jeżdżone po bułki i do kościoła”, „auto po mechaniku, wszystko zrobione, błysk!”.

Spoty telewizyjne, materiały wideo do internetu oraz sesję zdjęciową wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.
Partner mediowy – Carat Polska – został wybrany w ramach dwuetapowego procesu przetargowego. Decydującym czynnikiem przy wyborze partnera była możliwość utworzenia interdyscyplinarnego zespołu mediowego Carat Polska, korzystającego z zasobów całej grupy Dentsu Aegis Network. Za strategię mediową oraz planowanie i zakup kampanii odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska – Carat Polska, iProspect oraz Isobar Polska.