Kraj

Reklama

Marketing

PZL przygotował nową kampanię dla marki Heyah

Jest w całości w języku ukraińskim.

Hasłem „Heyah Ukraińcy!” marka Heyah (T-Mobile Polska SA) zwraca się do swoich ukraińskich klientów, informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy.

Kampania OOH została przygotowana przez agencję PZL i w całości zaprojektowana w języku ukraińskim. Marka komunikuje swoją najnowszą ofertę przygotowaną specjalnie dla klienta ukraińskiego, proponując zakup startera, w ramach którego dostępne są nielimitowane rozmowy do Ukrainy. Dodatkowo w aplikacji Moja Heyah można aktywować jednorazowy pakiet 500 GB, a także pięć darmowych przekazów miesięcznie do Ukrainy za pomocą usługi My Ria.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w składzie: Ivanna Vovk, graphic and motion designer, oraz Hubert Barczak, head of design. Account: Monika Chludzińska. Dom mediowy: Mindshare. Materiały digital do kampanii przygotowała agencja VMLY&R, a materiały BTL agencja ARC (Grupa Publicis).