Kraj

PZL tworzy Bazgroła

Nowa agencja komunikacji marketingowej w internecie.

Nowa spółka w rodzinie PZL, Bazgroł, ma specjalizować się w tworzeniu treści dla marek i firm. – Coraz więcej firm przygotowuje własne treści, z którymi dociera do klientów za pomocą mediów społecznościowych lub akcji typu native advertising z wydawcami. Obserwujemy wyraźny rozwój takich zjawisk jak content marketing. Jest też zainteresowanie strategiami contentowymi. Dokładnie takie usługi będzie dostarczał Bazgroł – mówi Michał
Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL.

Założycielami spółki są Kot Przybora, Iwo Zaniewski, Piotr Stasiak i Michał Nadgrodkiewicz.

Przybora i Zaniewski od lat działają na polskim rynku reklamy. Stworzyli legendarne kampanie – m.in. dla Żubra, Plusa (z kabaretem Mumio), Alior Banku („Wyższa kultura bankowości”). Z kolei redakcyjne doświadczenie ze świata mediów cyfrowych wnosi do spółki Piotr Stasiak (managing partner Bazgroła), który wcześniej przez wiele lat pracował w Onecie, “Newsweeku”, tygodniku “Polityka”, gdzie rozwijał strategie internetowe tych wydawców.