Kraj

Reklama

Personalia

Top news

Dominik Turek associate creative directorem w PZL, zmiany struktury agencji

Cele na najbliższe lata: rozwój agencji, powrót do usług z zakresu designu, identyfikacji i projektowania opakowań.

Agencja reklamowa PZL wprowadza kilka zmian w strukturze firmy, zarówno od strony działów operacyjnych, jak i również w zakresie działu kreacji.

Jak podkreśla Michał Nadgrodkiewicz, dyrektor zarządzający PZL i Buzzgrow, plany rozwoju PZL i agencji Buzzgrow wymagają dodatkowych rąk do pracy. – Potrzebujemy osoby, która jako associate creative director obejmie nadzór nad częścią klientów agencji i będzie wspierać Kota i Iwo w zarządzaniu działem kreacji, a mnie w zarządzaniu i planowaniu zadań dla zespołów kreatywnych, wykorzysta też swoje doświadczenie w pracy nad strategią rozwoju i kompetencji PZL. Tę rolę objął Dominik Turek – posiadający kilkunastoletnie doświadczenie w reklamie, w tym jako dyrektor kreatywny w agencjach interaktywnych, a od ponad sześciu lat senior art director i creative supervisor w PZL. Kot Przybora i Iwo Zaniewski nadal będą pełnić funkcję dyrektorów kreatywnych.

Jednocześnie w procesie rozwoju PZL pomagać będzie Tytus Klepacz, który jako digital & concept consultant, dołączył do zespołu agencji. Wcześniej jako copywriter i dyrektor kreatywny pracował m.in. w 180heartbeats Jung v. Matt, DDB, Ogilvy czy JWT Dubai. Działa również w zarządzie KTR oraz jako konsultant w Facebook Creative Council EMEA. Będzie wspierać cały zespół PZL w stałym rozbudowywaniu kompetencji digitalowych, jednocześnie pogłębiając integrację usług PZL z digitalową spółką córką – agencją Buzzgrow.

Również w ramach struktury client service zachodzi kilka zmian. Magda Sobota, dotychczasowy wieloletni group account director, przejmuje zarządzanie pracą całego działu i jako client service director opiekuje się wszystkimi klientami agencji. Jednocześnie Przemek Wachowski, dotychczasowy group account director, zmienia stanowisko i jako business development director odpowiada za rozwój biznesu agencji. Natomiast na stanowisko PR & project managera dołączyła Monika Chludzińska, która odpowiada za komunikację Grupy PZL i współpracę z mediami, a także realizuje projekty wewnętrzne i dla klientów obu agencji.

Ponadto w ramach najważniejszych celów na najbliższe trzy lata, poza rozwojem agencji PZL oraz digitalowej agencji Buzzgrow, PZL powraca do realizacji projektów z zakresu designu, identyfikacji i projektowania opakowań, w którym to obszarze działał z sukcesami przez wiele lat. Za rozwój tej części biznesu, jako head of design, będzie odpowiadać Hubert Barczak, dotychczas pracujący w PZL jako art director. Poza tym to designer z wieloletnim stażem, projektant ubioru, wydawnictw muzycznych a w międzyczasie juror w Papaya Young Directors. Poza obszarem projektowania opakowań oraz identyfikacji wizualnej marek będzie rozwijać struktury agencji w zakresie designu i produkcji kontentu (wideo, animacje, social media itp.).