Przetargi

PZU chce mieć po przetargu dwie agencje

Marketer chce współpracować z jedną agencją o profilu strategiczno-kreatywnym, a drugą, wyłącznie kreatywną. Briefy przetargowe trafiły ostatecznie do ośmiu agencji reklamowych.

PZU wysłało wczoraj rano do agencji reklamowych briefy przetargowe. W dokumentach, które trafiły do agencji, ubezpieczyciel zastrzega sobie prawo zaproszenia do przetargu aż ośmiu agencji. Pierwszy etap, w którym zostanie wyłoniona short-lista (4-5 agencji), ma być zakończony 11-12 sierpnia br.

Postępowanie przetargowe zakłada trzy etapy (ostatni z nich będzie dotyczył negocjacji kosztowych i warunków handlowych). Zakończenie postępowania przetargowego planowane jest w październiku br.

Ostatecznie PZU chce wybrać do kompleksowej współpracy dwie agencje: jedna ma mieć strategiczno-kreatywny charakter, druga – strategiczny. Będą one pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki ubezpieczyciela.

 

 

 

 

Tagi