5 lipca ogłoszono, że podobnie jak w ubiegłym roku na mocy umowy podpisanej z Lang Team – organizatorem Tour de Pologne, PZU jest sponsorem oficjalnym wyścigu, a także sponsorem klasyfikacji Najlepszy Góral. Energa, spółka energetyczna z grupy Orlen, jest również po raz drugi sponsorem wyścigu oraz klasyfikacji drużynowej. Wśród wcześniej ogłoszonych sponsorów poszczególnych klasyfikacji są Carrefour (klasyfikacja generalna), Lotos (Najlepszy Sprinter) i Drutex (zwycięzca etapu, partner logistyczny). Firma Lang Team nawiązała też współpracę z Polską Organizacją Turystyczną, z którą wspólnie będzie promować bon turystyczny.
78. Tour de Pologne UCI World Tour rozpocznie się w tym roku 9 sierpnia w Lublinie. Tegoroczna trasa wyścigu liczy 1140 km i wiedzie przez Chełm, Zamość, Przemyśl, Sanok, Rzeszów, Tarnów, Bukovina Resort, Chochołów, Bielsko-Białą, Katowice (jazda indywidualna na czas) i Zabrze. Wielki finał odbędzie się 15 sierpnia na Błoniach w Krakowie.
Około pięciu godzin transmisji telewizyjnej z każdego etapu 78. Tour de Pologne będzie można obejrzeć w TVP Sport i TVP 1.