Kraj

PZU kończy przetargi bez rozstrzygnięcia

- Pracujemy nad nowym modelem współpracy z agencjami - informuje ubezpieczyciel.

Grupa PZU, największa w kraju firma ubezpieczeniowa, zdecydowała się zakończyć prowadzone od kwietnia ub.r. przetargi na wybór agencji reklamowej full service i agencji digital, bez rozstrzygnięcia. – Pracujemy nad nowym modelem współpracy, o wynikach prac poinformujemy w odpowiednim czasie – informuje lakonicznie biuro prasowe ubezpieczyciela.

Oznacza to, że przynajmniej na razie obsługą reklamową spółek z grupy PZU będą zajmowały się dotychczasowe agencje: DDB Warszawa, VML Poland i K2.

Decyzja o zakończeniu bez rozstrzygnięcia nie dotyczy natomiast prowadzonego od lata ub.r. przetargu na wybór domu mediowego. Trwa on nadal, jednak PZU nie udziela na jego temat żadnych informacji. Obecnym domem mediowym PZU jest  Blue 449 (Publicis Media). Audytorem w tym przetargu jest firma Stars.