Kraj

PZU reklamuje ubezpieczenia OC z bezpośrednią likwidacją szkód

Marcin Dorociński w kolejnej kampanii ubezpieczyciela autorstwa DDB i Starlinka.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeHnWuZ2XWcU%22%7D
Grupa PZU, największa w kraju firma ubezpieczeniowa, rozpoczyna kampanię reklamującą polisy OC z usługą Bezpośredniej Likwidacji Szkody (BLS). Kampania z udziałem Marcina Dorocińskiego obejmuje spoty telewizyjne oraz działania w internecie na www.tylkospokoj.pl.

– Wybór ubezpieczenia OC wyłącznie z uwagi na cenę przekłada się, niestety, bardzo często na realny wzrost problemów ubezpieczonego. Nerwy, strata czasu to wszystko, co możesz otrzymać w pakiecie z OC, jeśli nie masz usługi Bezpośredniej Likwidacji Szkód oferowanej przez PZU. Bezpośrednia Likwidacja Szkody jest czymś więcej niż jedynie usługą. To sposób myślenia, postawa, która wynika z założenia, że oferujemy naszym klientom to, co dla nich i ich rodzin najlepsze – mówi kierownik zespołu reklamy i mediów w PZU Rafał Kowalczyk.

Kampania potrwa do 28 czerwca br. i obejmie spoty telewizyjne emitowane w głównych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, a także działania w internecie w głównych portalach.

Autorem pomysłu na kampanię jest agencja DDB. Media zakupił Starlink.

Bezpośrednia likwidacja szkody w ramach OC polega na tym, że poszkodowany w stłuczce lub wypadku z winy innego kierowcy zwraca się z żądaniem naprawy lub wypłaty odszkodowania do swojego ubezpieczyciela, u którego ma wykupioną polisę OC, a nie do firmy ubezpieczeniowej, w której ubezpieczony jest sprawca. Firmy ubezpieczeniowe załatwiają wzajemne rozliczenie pomiędzy sobą.
   
Przypomnijmy, że wspólny system bezpośredniej likwidacji szkód (BSL) opracowany pod egidą Polskiej Izby Ubezpieczeń (PIU) wprowadziło (lub zapowiedziało wprowadzenie) osiem towarzystw – od 1 kwietnia br. zrobiły to: Concordia Ubezpieczenia, Ergo Hestia, PZU, Uniqa i Warta. Pierwszego lipca dołączą do nich: Aviva, Liberty Ubezpieczenia, a w połowie października br. także Gothaer. W sumie reprezentują one 68 proc. rynku OC mierzonego zbieraną składką.