Kraj

PZU z kampanią promującą nowe usługi [wideo]

Za przygotowanie kreacji odpowiada DDB & Tribal.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F1sqgG7xwQWw%22%7D

PZU wprowadza na rynek pakiet polis – “PZU Na Życie i Zdrowie”. Kampania promująca pakiet ubezpieczeń potrwa do 22 maja br. Działaniami objęte zostaną telewizja, do której przygotowano 30- i 15-sekundowy spot, oraz internet. Do promocji zostaną wykorzystane także kanały własne ubezpieczyciela – agenci i oddziały PZU, fanpage “Niestraszki” na Facebooku oraz landing page. Kreację przygotowała agencja DDB & Tribal, za zakup mediów zaś odpowiada SMG.