Zagranica

Qatar Airways tworzy "Krainę FC Barcelona"

Linie w nowej kampanii nawiązują do sponsorowanego klubu piłkarskiego. Logo Qatar Airways pojawi się po raz pierwszy w historii Barcy na klubowych koszulkach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F_UFEF81wvag%22%7D
Qatar Airways został pierwszym partnerem komercyjnym FC Barcelona w jej 114-letniej historii. Linie wystartowały z nową kampanią reklamową.

Spot, którego autorem jest agencja 180 Amsterdam, pokazuje fikcyjną wyspę dla fanów Blaugrana: “The land of FC Barcelona”. Wyspa jest zamieszkana przez kibiców z każdego zakątka kuli ziemskiej, a także obecnych graczy i byłych legend Barcy.

Na mocy nowej umowy sponsorskiej FC Barcelona otrzyma 100 mln euro od linii lotniczych w ciągu najbliższych trzech lat. W zamian za to linie wykorzystają swój związek z klubem w promocji, ponadto logo katarskich linii lotniczych widoczne będzie na trybunach Camp Nou, w klubowym muzeum oraz na koszulkach piłkarzy.

(M&M Global)