Kraj

Qczaj dla marki Żywiec Zdrój

Startuje kampania nowości z portfolio marki - Zero Cukru.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTxhGaoxmJaQ%26feature%3Demb_title%22%7D
Wystartowała nowa kampania “Zacznij z dobrą nutą” marki Żywiec Zdrój z portfolio Danone. Celem działań jest promocja nowego wariantu wody w portfolio – Zero Cukru z nutą owoców. Ambasadorem kampanii został trener motywator Daniel Józek Qczaj. W ramach kampanii wraz z innymi influencerami pokazuje, że każdy może #zacząćodzera. Towarzyszem codziennych wyzwań aktywizujących ma być nowy wariant wody Żywiec Zdrój z nutą owocową Zero Cukru. Działania reklamowe prowadzone są w internecie oraz punktach sprzedaży. Kampanię wspierają także działania z zakresu PR i influencer marketingu.
W kampanię zaangażowały się już m.in. Klaudia Halejcio i Paulina Krupińska-Karpiel.
Żywiec Zdrój z nutą owoców Zero Cukru ma być połączeniem wody źródlanej z nutą owoców.
Kampania prowadzona jest przede wszystkim w internecie, na kanale YouTube, a także w mediach społecznościowych. Działania reklamowe wspierane są również poprzez aktywacje konsumenckie i promocję w punktach sprzedaży. Za komunikację w całości odpowiadają współpracujące z Żywiec Zdrój agencje – koncepcję kreatywną przygotowała agencja VMLY&R, za zakup mediów i działania w internecie oraz mediach społecznościowych odpowiada MediaCom Warszawa. Natomiast za działania PR i współpracę z influencerami odpowiedzialna jest agencja Tailor Made PR, a aktywacje konsumenckie prowadzone są przez agencję NAV.