Kraj

Radek Dudzic dołączył do Pleja jako creative group head

Wcześniej związany był z Isobar Polska jako content creative director oraz z agencją OS3 jako creative director.

Radek Dudzic dołączył do Pleja jako creative group head
Radek Dudzic dołączył do Pleja, obejmując stanowisko creative group head w dziale kreacji kierowanym przez Barta Białego. Będzie odpowiadał za wsparcie i rozwój części zespołu odpowiedzialnego za obsługę Play digital.

Dudzic z branżą reklamową związany jest od ponad 15 lat. Przed Plejem pracował w Isobar Polska jako content creative director oraz w agencji OS3 jako creative director. Jako copywriter współpracował także z Scholz & Friends Warszawa, JWT Warszawa, Leo Burnett oraz Lubię to! Linked by Isobar. W swojej karierze współtworzył m.in. pierwszą kampanię promującą wybory do Parlamentu Europejskiego, relaunch marki Virgin Mobile czy “Przyjaciółki” – nowy format dla marki Rossmann. Pracował z klientami takimi jak: Orange, T-mobile, Play, Virgin Mobile, Bank Millennium, Bank Nordea, Mazda, Mercedes-Benz, Skoda, McDonald’s, Tchibo, Rossmann, Estee Lauder, P&G, Nestle, Nokia, Samsung czy Radio Zet. W Plej wesprze przede wszystkim obsługę marki Play.