Kraj

Reklama

Media

Radio Tok FM z nową kampanią wizerunkową

Kampania pod hasłem "Mówimy o tym, co ważne", zachęcająca do słuchania programów Tok FM także w aplikacji mobilnej i na tokfm.pl, prowadzona jest od początku maja br. w prasie, internecie, kinach i na nośnikach OOH w wybranych polskich miastach.

W trwającej od początku maja br. kampanii wizerunkowej pod hasłem “Mówimy o tym, co ważne” stacja informacyjna z Grupy Radiowej Agory zachęca do słuchania audycji i cykli Tok FM także w internecie – na stronie tokfm.pl lub w aplikacji mobilnej Tok FM. Kampanię, która nawiązuje do aktualnych wydarzeń, w tym wojny na Ukrainie i budowy muru na granicy z Białorusią, można zobaczyć w prasie (“Gazeta Wyborcza” i “Polityka”), internecie (m.in. na Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl i Facebooku), na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym tych należących do AMS, oraz w kinach Helios w wybranych miastach. Kampania jest zaplanowana na najbliższych kilka tygodni. Działania przygotował dział promocji Radia Tok FM.

Liczba abonentów oferty Premium Tok FM, pozwalającej m.in. na słuchanie radia bez reklam na stronie internetowej tokfm.pl i w aplikacji mobilnej stacji, na koniec 2021 r. wynosiła 26,2 tys.