
RMF FM, lider rynku radiowego w Polsce, zanotował w najnowszej fali badania słuchalności Radio Track (listopad 2021 r. – styczeń 2022 r.), wynik 30,2%, o 1,3% lepszy niż w analogicznym okresie rok wcześniej, a bez zmian w stosunku do fali sierpień-październik 2021 r. Drugie w zestawieniu stacji ogólnopolskich i ponadregionalnych Radio Zet również poprawiło wynik o 1,3% (z 12,3% przed rokiem do 13,6% obecnie), choć w porównaniu z okresem sierpień-październik ub.r., gdy miało rekordowe 14,1%, straciło 0,5 pkt proc. Trzeci na liście Program I Polskiego Radia traci w ujęciu rocznym (słuchalność z 5,4% spadła do 4,9%), ale zyskuje w porównaniu z falą sierpień-październik 2021 r. (4,2%).
W zestawieniu sieci radiowych Radio Eska i Audytorium 17 (grupa rozgłośni regionalnych Polskiego Radia) zachowują odpowiednio pierwsze i drugie miejsce z nieznacznymi wahaniami słuchalności (wzrost z 7,4% do 7,6% w pierwszym przypadku, spadek z 5,0% do 4,9% w drugim). Trzecie na tej liście RMF Maxxx ma słuchalność na poziomie 3,3% – niższym niż przed rokiem (3,8%), a jeszcze bardziej w porównaniu z okresem sierpień-październik 2021 r. (4,3%).
Badanie Radio Track jest realizowane na zlecenie Komitetu Badań Radiowych (KBR) przez Kantar Polska. KBR tworzą Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF i TIME SA (grupa ZPR Media).