Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 2 września, wystartowała właśnie kampania reklamowa stacji Zet (Eurozet).
Drugi etap kampanii reklamowej “Co tam słychać w Radiu Zet?” ma swoje odsłony w telewizji, kinach i internecie. Pojawią się w nich cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
Spoty nawiązują do reklam outdoorowych, które od 1 września można zobaczyć w największych miastach Polski.
Promują jesienną ofertę programową Radia Zet, a do słuchania stacji zachęcają jej prezenterzy i znani dziennikarze. W telewizjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych pojawią się wersje 15- i 30-sekundowe. Kampania obejmie też największe sieci kin i internet.
Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun we współpracy z działem marketingu Grupy Eurozet. Producentem spotów jest Tofi Productions Filip Haman, a ich reżyserem – Łukasz Zabłocki. Za udźwiękowienie odpowiadało Studio Zet. Zakupem i planowaniem mediów zajął się Zenith.