Kraj

Reklama

Media

Radio Zet rusza 2 maja z akcją "Daję słowo"

Konkurs dla słuchaczy z pulą nagród blisko 70 tys. zł wspierany będzie kampanią outdoorową.

Zadaniem słuchaczy Radia Zet w akcji “Daję słowo” będzie wychwycenie chwili, w której podane słowo pojawi się na antenie w abstrakcyjnym, niepasującym kontekście i jak najszybsze połączenie się ze studiem. Nagrodę w wysokości 1 tys. zł wygrywa ten, kto dodzwoni się jako pierwszy i poprawnie poda słowo konkursowe. Codziennie przewidziano kilka rund zabawy. Łączna pula nagród w akcji „Daję słowo” wynosi blisko 70 tys. zł.  

Akcji towarzyszy kampania outdoorowa „Daję słowo, wygrasz 1000 ZETA” prowadzona w kilkunastu miastach Polski, w tym m.in.: Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Szczecinie, Łodzi i aglomeracji śląskiej. Stacja promuje akcję również we własnych internetowych kanałach komunikacyjnych. Kampanię przygotował zespół Działu Komunikacji i Social Mediów Grupy Eurozet. Media zaplanowano we współpracy z agencją Zenith.