Radio Zet wprowadza zmiany w cenniku reklamowym – nowa oferta handlowa zacznie obowiązywać od początku grudnia br. Średnia cena 30-sekundowego spotu na antenie Radia Zet wzrośnie o 3,6 proc. w czasie komercyjnym od godz. 6 do 20 we wszystkie dni tygodnia. Najwyższa cena spotu według nowych wytycznych to 18 tys. zł od środy do piątku w paśmie od 8 do 8.30.
Jaromir Sroga, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet, podaje, że do decyzji o wprowadzeniu zmian w cenniku Radio Zet skłonił popyt na czas reklamowy oraz wzrost poziomu słuchalności w grupie docelowej rozgłośni (w dni powszednie w godz. 6-20, w grupie wszyscy 28-49, udział w rynku słuchalności Radio Zet wzrósł z 17 proc. do 18,3 proc. w okresie od sierpnia do października 2013 w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego).
Biuro prasowe Radia Zet podaje, że ceny pozostałych produktów reklamowych oferowanych przez RRM Dom Sprzedaży Radia pozostają na dotychczasowym poziomie.