Kraj

Personalia

Top news

Radosław Wójcik przechodzi z Polskiej Ligi Esportowej do Publicis Groupe

W Polskiej Lidze Esportowej był dyrektorem marketingu, do agencji LiquidThread dołączy jako head of gaming marketing.

Radosław Wójcik, dotychczas dyrektor marketingu w Polskiej Lidze Esportowej (PLE), dołączy do agencji LiquidThread jako head of gaming marketing i zajmie się rozwojem gamingowego centrum kompetencyjnego Publicis Groupe w Polsce.

Kompetencje gamingowe rozwijane były w Publicis Groupe przez GameLab złożony z grupy specjalistów wybranych agencji, co zaowocowało projektami dla takich klientów jak E.Wedel, Blik, Żabka czy Orange.

Wójcik rozpoczął karierę marketingową w 2005 r. w agencji reklamowej Leo Burnett. Następnie pracował również w Publicis Worldwide i Cztery Czwarte/Ambasada. W 2010 r. został account managerem w McCann Erickson, gdzie zajmował się m.in. międzynarodowymi działaniami dla firmy Coca-Cola. W 2012 r. objął stanowisko senior account managera w Cheil Germany i tam pracował dla marki Samsung. Jeszcze w tym samym roku został dyrektorem zarządzającym w agencji Creathink. W 2019 r. objął stanowisko creative directora w firmie Arskom, a do jego zadań należało stworzenie departamentu kreacji.

Będzie współpracował ze wszystkimi agencjami w grupie, raportując do Łukasza Borka, general managera, LiquidThread.