Kraj

Radwańska ponownie gra dla Amiki

Rusza nowa kampania wizerunkowa Amiki z udziałem Agnieszki Radwańskiej.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FT98t0p1XAMo%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Producent sprzętu AGD Amica rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Występuje w niej najbardziej utytułowana nasza tenisistka Agnieszka Radwańska, która podpisała kontrakt reklamowy z Amicą w 2012 r.   

Kampania będzie kontynuowała komunikację pod hasłem “Inteligentny styl”. Poprzednio głównym bohaterem kampanii był piekarnik Amica Smart z linii Integra, którego wyróżnikiem był nowoczesny, 7-calowy wyświetlacz oraz multimedialna książka kucharska. W nowej odsłonie piekarnik Integra Smart będzie uzupełniony o nowe produkty – płytę do gotowania i lodówkę.

Za kreację i strategię komunikacji kampanii odpowiada agencja reklamowa Change Integrated, media zaplanował i kupił dom mediowy Equinox Polska. Kampania pojawia się w telewizji, prasie i internecie, będzie również widoczna w materiałach BTL.