Kraj

Rafał Grudowski szefem działu agencyjnego Presspubliki

Były szef biura reklamy w PMPG dołączył do zespołu wydawcy m.in. "Rzeczpospolitej" i "Uważam Rze".

Rafał Grudowski został szefem działu agencyjnego w biurze reklamy Presspubliki. Zastąpił na tym stanowisku Filipa Weicherta, który obejmie nowo powstałą funkcję szefa działu produktowego. Grudowski do końca ub.r. związany był z Platformą Mediową “Point Group”, gdzie pełnił funkcję dyrektora biura reklamy. Obecnie BR tego wydawnictwa kierowane jest przez Katarzynę Gintrowską, wiceprzewodniczącą rady nadzorczej PMPG SA odpowiedzialną za całość działań w zakresie sprzedaży i marketingu.

Grudowski wcześniej pracował w Ringier Axel Springer Polska, gdzie pełnił funkcję dyrektora wsparcia marketingowego i odpowiadał za przygotowanie strategii marketingowych dla klientów biura reklamy, a także za strategie sprzedaży i rozwój oferty reklamowej. Wcześniej był zastępcą dyrektora biura reklamy prasy codziennej, które pracowało dla dzienników “Fakt”, “Dziennik”, “Przegląd Sportowy” i “Sport”. Uczestniczył również we wprowadzaniu na rynek dziennika “Fakt” jako jego dyrektor ds. sprzedaży. Jako ekspert prowadzi wykłady dotyczące planowania kampanii reklamowych, technik sprzedaży, promocji i marketingu w wydawnictwie.