Kraj

Rafał Wachnik jurorem w Festival of Media Global

Head of strategy w SMG Polska oceni zgłoszenia konkursowe w dwóch kategoriach: Insight oraz Native Advertising.

Rafał Wachnik jurorem w Festival of Media Global
Rafał Wachnik, head of strategy w SMG Polska, został jurorem w globalnej edycji konkursu Festival of Media. Będzie oceniał zgłoszenia w dwóch kategoriach: Insight oraz Native Advertising.
Wachnik będzie obradował w międzynarodowym gronie ekspertów, którzy tworzą zespół jurorów FOM 2016 pod przewodnictwem Allana Soaresa, Harley Procter Brand directora w koncernie P&G.  
Wachnik pracuje w branży mediów i reklamy od 16 lat, a w SMG od 2001 r. Specjalizuje się w branży finansowej i motoryzacyjnej. Dwa lata temu objął stanowisko head of strategy. Jego zespół jest odpowiedzialny za wspieranie w agencji rozwoju kompetencji, narzędzi i procesów, które poszerzają wiedzę o konsumentach, marketingu i kanałach komunikacji.
Gala wręczenia nagród odbędzie się 19 maja w Rzymie. W 2014 r. kampania “Warszawa 1935”, przygotowana przez SMG Polska, otrzymała nagrodę główną FOM w kategorii Best Communications Strategy.