– 100 tys. nowych kont w trzy miesiące to rekordowy wynik na rynku. Takie efekty osiągają jedynie najbardziej popularne banki, i to przy znacznie intensywniejszej promocji. Pamiętajmy, że rynek jest już mocno nasycony, bardzo trudno „wyrwać” klientów konkurencji. To dowód na skuteczność wyróżniającej nas na rynku strategii, opartej przede wszystkim na lojalności i partnerstwie względem klientów, zarówno obecnych, jak i nowych – Maciej Bardan, pierwszy wiceprezes zarządu Raiffeisen Polbanku, nie kryje zadowolenia.
W momencie wprowadzania rachunków do oferty bank przewidywał, że do końca br. pozyska co najmniej 100 tys. nowych klientów detalicznych.
Sprzedaż Wymarzonych Kont wspierała intensywna kampania reklamowa z udziałem znanego aktora i prezentera telewizyjnego Pawła Orleańskiego prowadzona w telewizji, internecie, radiu i poprzez BTL, przygotowana przez: agencją reklamową GPD (koncept i kreacja ATL), agencję Focus Advantage (BTL), agencję Comfitura (digital), studio Bomaye (produkcja spotu) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).
– Kampania trwała od marca do końca maja 2015 r., czyli w okresie wzmożonej aktywności w mediach całej branży finansowej. Reklamy przebiły się przez tłok komunikacyjny, zapewniając dotarcie do 99 proc. grupy docelowej – wskazuje Joanna Cegłowska, dyrektor departamentu marketingu i public relations Raiffeisen Polbanku.
Na podstawie danych Kantar Media bank podliczył, że w czasie kampanii reklamowej Wymarzonych Kont ponad 20 dużych banków było aktywnych reklamowo, promując m.in. własne konta osobiste.