Kraj

Raiffeisen: 100 tysięcy Wymarzonych Kont w trzy miesiące. Roczny cel zrealizowany w kwartał

Kampanię reklamową wspierającą sprzedaż przygotowały: GPD, Focus Advantage, Comfitura i Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSVYHYIYm1JU%22%7D
Raiffeisen Polbank ujawnił, że w ciągu trzech miesięcy od wprowadzenia do oferty w marcu br. rachunków Wymarzone Konta, otworzyło je 100 tys. osób. Obecnie liczba ta sięga 120 tys. osób. Ponad połowa została otwarta przez nowych klientów; wśród rachunków, które otworzyli dotychczasowi klienci, ponad 80 proc. stanowią osoby, które nie korzystały od wielu miesięcy z usług Raiffeisen Polbanku.

– 100 tys. nowych kont w trzy miesiące to rekordowy wynik na rynku. Takie efekty osiągają jedynie najbardziej popularne banki, i to przy znacznie intensywniejszej promocji. Pamiętajmy, że rynek jest już mocno nasycony, bardzo trudno „wyrwać” klientów konkurencji. To dowód na skuteczność wyróżniającej nas na rynku strategii, opartej przede wszystkim na lojalności i partnerstwie względem klientów, zarówno obecnych, jak i nowych – Maciej Bardan, pierwszy wiceprezes zarządu Raiffeisen Polbanku, nie kryje zadowolenia.

W momencie wprowadzania rachunków do oferty bank przewidywał, że do końca br. pozyska co najmniej 100 tys. nowych klientów detalicznych.

Sprzedaż Wymarzonych Kont wspierała intensywna kampania reklamowa z udziałem znanego aktora i prezentera telewizyjnego Pawła Orleańskiego prowadzona w telewizji, internecie, radiu i poprzez BTL, przygotowana przez: agencją reklamową GPD (koncept i kreacja ATL), agencję Focus Advantage (BTL), agencję Comfitura (digital), studio Bomaye (produkcja spotu) i dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów).

– Kampania trwała od marca do końca maja 2015 r., czyli w okresie wzmożonej aktywności w mediach całej branży finansowej. Reklamy przebiły się przez tłok komunikacyjny, zapewniając dotarcie do 99 proc. grupy docelowej – wskazuje Joanna Cegłowska, dyrektor departamentu marketingu i public relations Raiffeisen Polbanku.

Na podstawie danych Kantar Media bank podliczył, że w czasie kampanii reklamowej Wymarzonych Kont ponad 20 dużych banków było aktywnych reklamowo, promując m.in. własne konta osobiste.