Kraj

Raiffeisen Polbank i Wizz Air uruchamiają wspólny program lojalnościowy

Posiadacze partnerskich kart kredytowych i debetowych otrzymają dostęp do klubu Wizz Air gwarantującego zniżki na zakup biletów lotniczych przewoźnika. Intensywną kampanię w internecie przygotował Starcom.

Węgierska niskokosztowa linia lotnicza Wizz Air i bank Raiffeisen Polbank wprowadzają wspólny program lojalnościowy. Bank oferuje dwa typy kart płatniczych: debetową i kredytową – obie w systemie MasterCard.

Raiffeisen Polbank i Wizz Air uruchamiają wspólny program lojalnościowy
Karta kredytowa Wizz Air MasterCard daje posiadaczom członkostwo w klubie Wizz Discount Club. Klubowicze mają dostęp do promocyjnych, obniżonych cen na bilety przewoźnika, a za wszystkie bilety w regularnych cenach (powyżej 99 zł) płacą o 45 zł mniej. Członkostwo w klubie Wizz Discount Club kosztuje rocznie 139 zł. Za prowadzenie karty bank pobierze 79 zł rocznie. Promocyjnie – za pierwszy rok – bank rezygnuje z opłaty. W kolejnym roku trzeba się już jednak liczyć z opłatami, bank jej nie pobierze, jeśli posiadacz karty będzie nią płacił co najmniej 1 tys. zł miesięcznie. Posiadacz kredytówki musi się natomiast liczyć z niewielką, wynoszącą 4,5 zł miesięcznie, opłatą za ”administrowanie” kartą. Bank jej nie pobierze, jeśli posiadacz wykona nią dowolne cztery transakcje w miesiącu.

Za każde 5 zł wydane kartą kredytową Wizz Air MasterCard klienci otrzymują 1 punkt lojalnościowy na konto w Wizz Air. Dodatkowe punkty zbierać można również przy transakcjach dokonywanych na stronie Wizzair.com, gdzie każde 5 zł jest „warte” aż 2 punkty. Zebranymi punktami na koncie WIzz Air można płacić za dowolnie wybrane loty i usługi Wizz Air w stosunku 10 pkt = 1 zł.

Osoby, które nie chcą lub nie potrzebują karty kredytowej, mogą skorzystać z karty debetowej. Można ją dostać do każdego rachunku osobistego w banku. Jej posiadacze także otrzymają roczne, bezpłatne członkostwo w klubie Wizz Discount Club, dzięki któremu będą mogli korzystać z licznych promocji i niższych taryf przy zakupie lotów i usług Wizz Air.

Raiffeisen Polbank przygotował intensywną kampanię reklamową tych kart w internecie. Realizuje ją we współpracy z domem mediowym Starcom.