Kraj

Raiffeisen Polbank reklamuje aplikację Mobilny Portfel

Twarzą kampanii został pisarz Szczepan Twardoch.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAk4esG_W-SM%22%7D
Raiffeisen Polbank udostępni swoim klientom zupełnie nowy Mobilny Portfel. To aplikacja, która jest nie tylko funkcjonalnym centrum zarządzania finansami osobistymi z poziomu smartfona, ale też pozwala na zakup biletów komunikacji miejskiej, dokonywanie opłat parkingowych, wymianę walut czy korzystanie z programu zakupowo-lojalnościowego #korzystaj. Rozwiązanie zostało przygotowane i wdrożone we współpracy z Efigence.

Uruchomieniu nowego Mobilnego Portfela towarzyszy nowa kampania reklamowa Raiffeisen Polbanku. Jej twarzą został pisarz Szczepan Twardoch, autor m.in. powieści “Morfina” i “Król”. Kampania realizowana jest w ramach wdrożonej w tym roku platformy “Miastonauci”.

Kampania obejmie spoty telewizyjne w największych stacjach: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, oraz szereg stacji tematycznych, a także działania digitalowe obejmujące social media (Facebook, Instagram), influencer marketing, reklamy wideo na YouTube i Spotify oraz standardową kampanię odsłonową i richmediową na popularnych portalach. Dodatkowo bank pojawi się z reklamą w kinach, na citylightach i w warszawskim metrze, a także – po
raz pierwszy – na muralach w takich miastach, jak: Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków oraz Wrocław. W witrynach placówek zawisną nowe plakaty, a do oddziałów trafią nowe materiały BTL. Kampanię poprzedziły działania teaserowe, głównie w internecie.

Kampania została stworzona i zrealizowana przez agencję reklamową Opus B. Za warstwę plastyczną oraz montaż odpowiada reżyser Tadeusz Śliwa, doborem i zakupem mediów zajęła się dom mediowy Starcom, a mediami społecznościowymi agencja WebTalk. Produkcja zrealizowana została przez dom produkcyjny Bomaye.