Uruchomieniu nowego Mobilnego Portfela towarzyszy nowa kampania reklamowa Raiffeisen Polbanku. Jej twarzą został pisarz Szczepan Twardoch, autor m.in. powieści “Morfina” i “Król”. Kampania realizowana jest w ramach wdrożonej w tym roku platformy “Miastonauci”.
Kampania obejmie spoty telewizyjne w największych stacjach: TVP1 i TVP2, Polsat, TVN, oraz szereg stacji tematycznych, a także działania digitalowe obejmujące social media (Facebook, Instagram), influencer marketing, reklamy wideo na YouTube i Spotify oraz standardową kampanię odsłonową i richmediową na popularnych portalach. Dodatkowo bank pojawi się z reklamą w kinach, na citylightach i w warszawskim metrze, a także – po
raz pierwszy – na muralach w takich miastach, jak: Warszawa, Gdańsk, Katowice, Kraków oraz Wrocław. W witrynach placówek zawisną nowe plakaty, a do oddziałów trafią nowe materiały BTL. Kampanię poprzedziły działania teaserowe, głównie w internecie.
Kampania została stworzona i zrealizowana przez agencję reklamową Opus B. Za warstwę plastyczną oraz montaż odpowiada reżyser Tadeusz Śliwa, doborem i zakupem mediów zajęła się dom mediowy Starcom, a mediami społecznościowymi agencja WebTalk. Produkcja zrealizowana została przez dom produkcyjny Bomaye.